Sosyal Hizmet Eğitiminde Yeniden Yapılanma I
İÇİNDEKİLERiÇiNDEKiLER ÖNSÖZ ..................................... EDİTÖRLERDEN............................. iÇiNDEKiLER................................ AKADEMİK YÖNDEN YENİDEN YAPILANMA ÖNERİSİ SEVDA ULUĞTEKIN, İLHAN TOMANBAY, iBRAHiM CILGA, ÇİĞDEM ARIKAN, ALÎYE MAVİLİ AKTAŞ, SUNAY lL, NILGÜN KÜÇÜKKARACA, KASIM KARATAŞ, FİLİZ DEMIRÖZ, ÖZCAN KARS SOSYAL HİZMET UZMANLARININ TÜRKİYE'DEKİ SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNE iLiŞKiN DEĞERLENDİRMELERİ...................... KASIM KARATAŞ, FİLİZ DEMIRÖZ, ARZU IÇAĞASIOĞLU SOSYAL SORUNLAR VE SOSYAL HİZMET EĞİTİMİ ÜZERİNE ...... NILGÜN KÜÇÜKKARACA SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE "FARKLILIK"..................... NILGÜN KÜÇÜKKARACA SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE YENİDEN TANIMLANAN EĞİTİMCİ ROLÜ .......................................... SUNAY İL YENİDEN YAPILANMA SÜRECİNDE SOSYAL HİZMET EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME . KASIM KARATAŞ GENELCI YAKLAŞIM, MAKRO DÜZEYDE SİSTEM VE ORGANİZASYON KAVRAMI .................... ümit onat geleceğe yöneliş için meslekî güçlerin devingenliği ıbrahım cılga genelcı yaklaşımda sosyal hizmet uzmanı ALÎYE MAVİLİ AKTAŞ SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE ÖĞRENCİ SİSTEMİ ............. SUNAY İL SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE AKTİF ÖĞRENMEYE iLiŞKiN DÜŞÜNCELER................................... ÇİĞDEM ARIKAN GENELCI SOSYAL HİZMETİN TEMEL ÖZELLİKLERİ ............ FATİH ŞAHIN NILGÜN KÜÇÜKKARACA SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE PROBLEM ODAKLI ÖĞRENME____ SUNAY İL GENELCI YAKLAŞIMIN MAKRO DÜZEYDE UYGULANMASI ...... ÜMİT ONAT SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE KENDİ KENDİNİ YÖNLENDİREREK ÖĞRENME: EĞİTİMDE ÖĞRENCİ ÖZERKLİĞİ................. SUNAY İL SOSYAL HİZMETİ YAPILANDIRMAK AÇISINDAN SOSYAL YAPILANDIRMACILIK............................. FATİH ŞAHIN Ek 1 ................................................. Ek 2 Hacettepe Üniversitesi Sosyal Hizmetler Yüksekokulu 2001-2002 Lisans Ders Programı............................ Ek 2 Hacettepe Üniversitesi Sosyal Hizmetler Yüksekokulu Lisans Programı Kur Tanımları........................................... |